AlmaFa Bútortippek

AlmaFa Bútortippek

Konyhakiállítás 2017.

Ahogy én láttam..

2017. március 08. - pannigotz

Személy szerint először voltam a Konyhakiállításon, és teljesen magával ragadott. Nem csak a jobbnál jobb előadások, finom kóstolók és a kreatív standok, hanem az egésznek a hangulata. Az a hangulat, amit valószínűleg nem élsz meg pár óra alatt, mint én kiállítóként.

Az építésben nem vettem részt, a srácok kitettek magukért, de csütörtök délután megkértek, hogy segítsek a konyhák dekorálásában. Azt mondták elkél egy női szem, és ezzel nem tudtam vitatkozni. Kicsit korábban érkeztem, és betekintést nyerhettem a háttér munkálatok sürgő-forgó színterére. Ahogy beléptem a sötét függöny mögé, egy másik világba csöppentem. A konyhások világában, amiről eddig nem is tudtam, hogy létezik..

Fáradt, de mindig mosolygó emberek, akik ismerik egymást évek óta, kicsit mint egy nagy családban a rokonság, akik szerte élnek a nagy világban, de évente egyszer találkoznak karácsonykor vagy egy szülinapon.

Hálásnak érzem magam, hogy egy hétvége alatt ennyi emberrel ismerkedtem meg, és hogy úgy éreztem, hogy részese vagyok valaminek.

konyhak-103.jpg

konyhak-102.jpg

Nekünk, mint AlmaFa Bútorstúdió ez volt az első Konyhakiállításunk, sőt azért is nagyon fontos ez számunkra, mert most mutatkoztunk be a nagyérdeműnek. Három konyhával is készültünk és a visszajelzések alapján imádták az emberek a munkáinkat, és ugyanúgy a szakma is.

Közép középen helyezkedtünk el a Papp László Sportaréna küzdőterén, ami nagyon ideális volt, és nem csak azért, mert könnyen megtaláltak minket, de nagyon szuper kiállítókkal voltunk körülvéve.

Szemben velünk persze az AkrilFront volt, akik nélkül nem lennénk, hisz ők álmodtak meg minket. Egy csapat vagyunk.

konyhak-108.jpg

Mögöttünk a Hurom csodás zöldség-gyümölcs prései és a csodás italok, melyek ott készültek és segítettek, hogy egész nap legyen energiánk mosolygósan, vidáman dolgozni.

hurom.jpg

Ilyen volt nekem a De'Longhi stand is, ahol a mosolygós, kedves fiúk és lányok nem csak tökéletes kávé költeményeket kínáltak nekünk, de gondoskodtak a koffein bevitelünkről az egész napos munka során.

Nekem külön élmény volt, hogy a Bosch nagyszínpadon vasárnap kedvenc vegán szakácsom, Gréta főzött férjével. De nagyon finomakat kóstolhattam a Kenwood standján is, sőt még az Omnium Gourmet-nál is, ahol kedvezményes áron betárazhattam magamnak a legkülönlegesebb magolajokból és fűszerekből.

Kipróbálhattam az Electrolux, a Whirlpool intelligens konyhai eszközeit, megcsodálhattam a Smeg és a Gorenje gyönyörű színes hűtőit.

Sőt vasárnap este a Konyhakiállítás zárásaként csapolhattam életembe először otthoni sörcsapból, a Konyha Vonal jóvoltából, és nem is akármilyen sörből, hanem egy igazán bársonyos Belga különlegességből, ami azt hiszem a hab volt a hétvége tortáján, vagy inkább a sörén?! :)

Vasárnap este nagyon fáradtan, de mosolyogva tértem nyugovóra. Remélem jövőre is találkozunk.

Köszönöm a Konyhakiállítás szervezőinek és a kiállítóknak az élményt! Egy igazán kedves, vidám összetartó csapatot ismerhettem meg.

Panni

Kövess minket Facebook oldalunkon!

 

Panni

A bejegyzés trackback címe:

https://almafabutortippek.blog.hu/api/trackback/id/tr812322171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása